marți, 8 aprilie 2014

PROCEDURĂ PENTRU ADMITEREA ELEVILOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DE TREI ANI

PROCEDURĂ PENTRU ADMITEREA ELEVILOR ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PROFESIONAL DE TREI ANI

Un comentariu:

  1. poezia cu rima ''Oul sau Gaina'' / de mihai cocorean

    ce a fost mai intai ? oul sau gaina ? geniului sa i spui . ca oul a facut gaina . dar omul de credinta . se simte n suferinta . ca n are inceput . si dupa cum se vede nici sfarshiut . astfel ca ma obsedeaza . punctul de vaza . in care totul s a creat . si din nimik m am creat . atat eu , cat tu si noi . o pura intamplare scrisa n foi . ce ar fi sa va explic eu voua . ce ne a dat nimikul noua : trebuie doar sa ti imaginezi / si pe mine sa ma crezi / c am vazut lumina mare . la mine n mirare / de ce mirare ? pt ca era mare - ceea ce vreau sa va explic . este ca exista un punct luminos si mic . atat de mic ca nu l poti vedea . nici cu ocheanul lui praslea . el exista doar in imaginatie . si i zice creatie . un mister ce nenconjoara . pt care lumea se omoara . cum imi apare mie n minte . gandul ce ma face sa scriu aceste cuvinte ? dar asta nu e tot . lumina mi e un tot . pt ca imaginati a mi lucreaza . si eu deabia i mai stau cu mintea treaza . ceva ar f bine de stiut . viteza luminii a fost intrecut . de gandul care mi zboara . din centru pana afara . poate ar trebui sa ncetez . aceste randuri sa le creez . dar ce am vrut sa zic . e ca din acel punct mic . s a creat oul si gaina . si eu va aduc lumina : oul apartine genialitatii / pe cand gaina simplitatii

    RăspundețiȘtergere